top of page
  • Czy wydarzenie odbędzie się w przestrzeni otwartej czy zamkniętej (czy jest otwierany dach? Czy to miejsce zamknięte, bez dostępu świeżego powietrza, czy z klimatyzacją)?
    Tauron Arena Kraków jest miejscem zamkniętym. Jest to nowoczesna hala widowiskowo-sportowa, która nie posiada otwieranego dachu. Obiekt jest wyposażony w system klimatyzacji, co zapewnia odpowiednie warunki wewnątrz budynku niezależnie od warunków pogodowych na zewnątrz. Dokładny adres miejsca: ul. Stanisława Lema 7, 31-571 Kraków Pamiętaj! Start wydarzenia: 15:00 Otwarcie bram: 13:00
  • Jaki jest harmonogram wydarzenia? Czemu 2 dni?
    Sobota - 24 sierpnia Start wydarzenia: 15:00 Otwarcie bram: 13:00 W uwielbieniu poprowadzą nas: • Gabi Gąsior i Melania Król • Olga Juraszus i Kacper Kukier • oraz Maja Sowińska Będzie z nami również Jan Smoczyński z solistami: • Gabi Gąsior • Michał Król • Mate.O Modlitwę o uzdrowienie poprowadzi Marcin Zieliński Niedziela - 25 sierpnia Start wydarzenia: 15:00 Otwarcie bram: 13:00 W uwielbieniu poprowadzą nas: • Michał Król i Szymon Czyżewski • Maja Sowińska i Kuba Piechnik • oraz Karolina Szczepanowska Będzie z nami również Jan Smoczyński z solistami: • Mateusz Ziółko • Agnieszka Musiał • Mimi Wydrzyńska i Jonasz Stępień Modlitwę o uzdrowienie poprowadzi Marcin Zieliński Więcej informacji: Spotkanie, podobnie jak ChwałaMU w latach 2022 i 2023 - przyjmie formę 6 godzinnej modlitwy uwielbienia, dlatego oczekuj na wyjątkowe dźwięki i pieśni pełne ducha, prowadzone przez najlepszych chrześcijańskich twórców. Wybraliśmy największą halę w Polsce - Tauron Arenę w Krakowie, jednak i ona ma ograniczoną liczbę miejsc, dlatego w tym roku wydarzenie zostało podzielone na 2 dni. Już teraz możesz wybrać, na który dzień chcesz kupić bilet. Sobota 24 sierpnia? A może odpowiada Ci bardziej niedziela 25 sierpnia? Początek zarówno w sobotę jak i w niedzielę o godz. 15, a zakończenie po godz. 21:00. Pamiętaj jednego dnia zmieści się tylko około 13 tys. osób. Choć niedziela w pewien sposób ma powtórzyć to, co odbędzie się w sobotę... to nic bardziej mylnego - każdy z tych dni będzie różny i wyjątkowy, bo Duch Święty wieje jak chce. Dla osób chcących uczestniczyć w obu dniach - przygotowaliśmy promocyjne ceny. Dołącz do wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/events/509081854779518/?ref=newsfeed
  • Jak jest organizowany dojazd uczestników do miejsca wydarzenia?
    Dojazd do miejsca wydarzenia we własnym zakresie. Organizatorzy nie podejmują się organizowania dodatkowych środków transportu.
  • Czy są dostępne miejsca do parkowania i czy parking jest bezpłatny?
    Tauron Arena Kraków dysponuje ponad 1300 miejscami parkingowymi w parkingu naziemnym i podziemnym, a także stanowiskami wokół hali. Opłaty parkingowe: płatny 50 zł – przez Internet na stronie TAURON Areny Kraków – samochody osobowe, płatny 50 zł – gotówką lub kartą, przy wjeździe – samochody osobowe, płatny 123 zł – gotówką lub kartą, przy wjeździe – autokary, bezpłatny – dla osób niepełnosprawnych – miejsca na parkingu naziemnym. Zalecamy, aby osoby korzystające z parkingu TAURON Areny Kraków przyjeżdżały min. 2 godziny przed Wydarzeniem. UWAGA! Samochody z instalacją gazową mogą parkować wyłącznie na parkingu naziemnym. Zasady korzystania z parkingów w Arenie określa Regulamin Parkingu, dostępny na stronie internetowej właściciela Areny: https://www.tauronarenakrakow.pl/parking/
  • O której początek wydarzenie? O której być, aby usiąść?
    Start wydarzenia: 15:00 Otwarcie bram: 13:00 Miejsca na płycie i trybunach nie są numerowane, dlatego zachęcamy do wcześniejszego przybycia, aby jak najbardziej ułatwić wejście na teren wydarzenia i zarezerwować najlepsze w Twojej opinii krzesełka. Ze swojej strony dodamy, że z każdego miejsca będzie naprawdę dobra widoczność, więc bez stresu!
  • Czy można wejść na wydarzenie w dowolnym momencie?
    Start wydarzenia: 15:00 Otwarcie bram: 13:00 Będzie możliwość wejścia na obiekt w dowolnym momencie, nawet o godz. 17 tej czy 20 tej. Harmonogram wydarzenia ma charakter ciągły. Zachęcamy jednak do udziału w wydarzeniu od samego początku.
  • O której godzinie przewidziane jest zakończenie?
    Zakończenie i finał wydarzenia przewidujemy na godzinę 21:15
  • Czy będzie możliwość uczestniczenia online?
    Wydarzenie nie będzie transmitowane w formie online.
  • Czy można wnosić ze sobą jedzenie i picie? Jeśli tak to jak to wnieść, żeby nie zostało zabrane?
    Organizator komunikuje, że w miejscu i w czasie wydarzenia udostępnione zostaną Uczestnikom znajdujące się na terenie Areny pomieszczenia, obejmujące pomieszczenia sanitarno-higieniczne oraz punkty gastronomiczne. Na Arenę jednorazowo każdy Uczestnik może wnieść 0,5l wody w plastikowej butelce.Z racji bezpieczeństwa nie zaleca się wnoszenia butelek szklanych, termosów itp.
  • Czy można wejść na wydarzenie z plecakiem/torbą? Co jest niedozwolone?
    Nastaw się, że ochrona może prosić o sprawdzenie zawartości Twojego plecaka/torby, ale możesz je mieć. Pamiętaj, że na tego typu obiektach jest zakaz wnoszenia: napoi i jedzenia z zewnątrz (dopuszczalne 0,5 l wody w butelce plastikowej). Pamiętaj, że jeśli jesteś chory i potrzebujesz specjalnej żywności - zabierz ją i powiadom o tym ochronę. Tak samo w przypadku jedzenia dla dzieci. parasolek profesjonalnego sprzętu fotograficznego i rejestracyjnego, bez specjalnego pozwolenia transparentów, flag (w tym flag w ramach modlitwy) i innych podobnych przedmiotów, które mogą zakłócać widoczność i bezpieczeństwo własnych instrumentów muzycznych (w tym szofarów) szkła, metali materiałów pirotechnicznych, łatwopalnych alkoholu i innych substancji odurzających laserowych wskaźników zwierząt Ochrona ma możliwość zabronienia roznoszenia własnych materiałów typu ulotki, plakaty i inne treści reklamujące, które nie zostały wcześniej skonsultowane i zatwierdzone z organizatorem.
  • Czy mogę wejść z wózkiem dziecięcym?
    Ilość takich miejsc jest mocno ograniczona, dlatego nie zalecamy korzystać z tego rozwiązania, mając na uwadze, że wydarzenie trwa 6 godzin, bez przerw, co może być wymagające dla Twojego małego dziecka. Ilość miejsc jest ograniczona do liczby 26. Organizator informuje, że ze względów bezpieczeństwa, osoby z dziećmi będą mogły wprowadzać wózki dla dzieci wyłącznie na trybuny Areny, w wyznaczonych sektorach na trybunach z miejscami przeznaczonymi dla osób niepełnosprawnych (na płytę główną Areny istnieje całkowity zakaz wprowadzania wózków i nie są sprzedawane takie bilety za pośrednictwem sprzedaży online. W tej formie rekomendowany jest zakup biletów poprzez skierowanie wiadomości na adres poczty elektronicznej Operatora sprzedaży biletów, tj.: hello@superticket.pl (powiadomi on Państwa o aktualnej dostępności miejsc) Dla rodziców z dziećmi bez wózków (dzieci znajdujące się np. w nosidełkach oraz fotelikach samochodowych przenośnych), konieczne jest wykupienie oddzielnego biletu dla dziecka z miejscem siedzącym.
  • Czy osoba niepełnosprawna może wziąć udział w wydarzeniu?
    Uczestnicy z niepełnosprawnością, którzy posiadają bilet z wejściem na trybuny, zobowiązani są skierować się w pierwszej kolejności do służb porządkowo- informacyjnych, a następnie zostaną odpowiednio pokierowani. Organizator rekomenduje dla osób z niepełnosprawnością uczestnictwo w Wydarzeniu w asyście opiekuna. Dla uczestników z niepełnosprawności rekomendowany jest zakup biletów poprzez skierowanie wiadomości na adres poczty elektronicznej Operatora sprzedaży biletów, tj.: hello@superticket.pl (ilość miejsc jest ograniczona do liczby 26); Na płycie hali będą krzesełka, więc jeśli możesz się poruszać bez wózka, możesz skorzystać z miejsca siedzącego również na płycie. Nie będzie możliwości wjazdu wózkiem inwalidzkim na płytę hali.
  • Kontakt w przypadku akredytacji
    Napisz na adres kontakt@rozpalwiare.pl , wpisując w temacie wiadomości Akredytacja ChwałaMU 2024, wrócimy do Ciebie z decyzją w najbliższym możliwym czasie.
  • Kontakt w przypadku problemów / Regulamin
    Kontakt z operatorem sprzedaży biletów - serwisem biletowym, problemami ze stroną, reklamacjami biletów: hello@superticket.pl STORM sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-695, przy ulicy Nowogrodzkiej 50/54/515, NIP: 7011158978 Kontakt z organizatorem (Fundacja Rozpal Wiarę) - w sprawie biletów: bilety.chwalamu@gmail.com - w innych sprawach: kontakt@rozpalwiare.pl Organizatorem wydarzenia stanowiącego koncert religijny pn. ChwałaMU 2024 (dalej: Wydarzenie) jest Fundacja Rozpal Wiarę z siedzibą w Skierniewicach, 96-100 Skierniewice, ul. Mazowiecka 1B/211 (dalej: Fundacja), wpisana do Rejestru Stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000892147, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, posiadającą NIP 8361876321 oraz REGON: 388557928. Pełny regulamin dostępny na stronie http://www.rozpalwiare.pl/chwalamu odnośnik: REGULAMIN
  • Jak dokonać zwrotu zakupionego biletu?
    W przypadku zaistnienia sytuacji, że Wydarzenie zostanie odwołane, Uczestnik może według swojego wyboru zażądać zwrotu od Organizatora ceny biletu, bądź zaliczenia tej kwoty na poczet biletu na następne wydarzenie dostępne w systemie danego Operatora. Jeżeli zostanie zmieniony termin lub miejsce Wydarzenia, Uczestnik może według swojego wyboru zażądać zwrotu ceny biletu, bądź zaakceptować zmianę miejsca lub terminu. Zwrot biletu możliwy jest w ciągu 14 dni od dnia zakupu. Wszelkie reklamacje Uczestników powinny być przesłane do Operatora STORM na adres poczty elektronicznej hello@superticket.pl Operator rozpatruje reklamację w terminie maksymalnie 14 dni i przesyła odpowiedź na reklamację drogą mailową, na adres Uczestnika, z którego wysłana została reklamacja. Organizator zastrzega sobie 14 dni na zwrot pieniędzy za zakup biletu liczony od dnia otrzymania odpowiedzi na reklamację. Zwrot ceny biletu zostanie dokonany przez Organizatora Wydarzenia na numer rachunku bankowego Uczestnika, z którego została dokonana płatność. Do zakupu Biletów online nie ma zastosowania uprawnienie do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny wynikające z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumentów, albowiem jest ono wyłączone mocą art. 38 pkt 12 ww. Ustawy.
  • Czy są odpowiednie miejsca dla osób niepełnosprawnych?
    Dla uczestników z niepełnosprawnościom i poruszających się na wózku rekomendowany jest zakup biletów poprzez skierowanie wiadomości na adres poczty elektronicznej Operatora sprzedaży biletów, tj.: hello@superticket.pl (ilość miejsc jest ograniczona do liczby 26); Na płycie hali będą krzesełka, więc jeśli możesz się poruszać bez wózka, możesz skorzystać z miejsca siedzącego również na płycie. Nie będzie możliwości wjazdu wózkiem inwalidzkim na płytę hali. Dla osób niepełnosprawnych nie poruszających się na wózku inwalidzkim nie ma wydzielonych specjalnych miejsc. Ceny biletów dla osób niepełnosprawnych nie różnią się od standardowo przyjętych progów cenowych tj. podział na bilet normalny, ulgowy, cegiełkę. W przypadku trudnej sytuacji finansowej możesz skorzystać z biletu ulgowego lub napisać maila opisującego swoją sytuację pod adres: bilety.chwalamu@gmail.com, a z pewnością spróbujemy zaradzić Twojemu problemowi :)
  • Czy jest wydzielona strefa dla rodziców z dziećmi?
    Nie ma wydzielonej strefy dla rodziców z dziećmi. Wydarzenie ma charakter masowy dlatego też uczestnicy oraz organizatorzy zobowiązani są do dostosowania się warunków panujących na obiekcie.
  • Czy jest możliwość rozłożenia wózka obok rodziców?
    Jeśli uzyskałeś specjalne miejsce umożliwiające wjechanie na Arenę wózkiem dziecięcym, a ilość takich miejsc jest mocno ograniczona i każdorazowo potwierdzana z operatorem biletów to tak. W tej formie rekomendowany jest zakup biletów poprzez skierowanie wiadomości na adres poczty elektronicznej Operatora sprzedaży biletów, tj.: hello@superticket.pl (powiadomi on Państwa o aktualnej dostępności miejsc) Dla rodziców z dziećmi bez wózków (dzieci znajdujące się np. w nosidełkach oraz fotelikach samochodowych przenośnych), konieczne jest wykupienie oddzielnego biletu dla dziecka z miejscem siedzącym. Istotnym jest zachowanie ciągów komunikacyjnych i dróg pożarowych, dlatego na płycie nie ma możliwości rozłożenia wózków, kocy, karimat, namiotów i miejsc zabaw dla dzieci. Prosimy o wyrozumiałość.
  • Czy w trakcie koncertu będzie można wyjść aby nakarmić/przebrać dziecko i potem wrócić?
    Tak.
  • Czy miejsca na płycie są miejscami siedzącymi?
    Tak.
  • Czy na trybunach są miejsca siedzące?
    Tak.
  • Gdzie będzie najlepsze miejsce?
    Najlepsze miejsce będzie w niebie, jednak na wydarzeniu też będzie taka atmosfera, zatem wszędzie będzie super i z każdego miejsca będzie odpowiednia widoczność.
  • Gdzie kupić bilet?
    Bilet na wydarzenie zakupisz pod tym linkiem: https://superticket.pl/chwala-mu-2024 Bilet tylko na sobotę: https://superticket.pl/bilety/chwala-mu-2024 Bilet tylko na niedzielę: https://superticket.pl/bilety/chwalamu-2024-niedziela Bilet na oba dni: https://superticket.pl/bilety/chwala-mu-2024-sobota-i-niedziela
  • Ile kosztuje bilet?
    Zakup biletu w cenie standardowej, pozwalającej pokryć koszty naszego wydarzenia to: Bilet na jeden wybrany dzień: 140 zł - bilet normalny PŁYTA 130 zł - bilet normalny TRYBUNA 95 zł - bilet ulgowy (12-18) (również dla młodych i dorosłych w trudniejszej sytuacji) 55 zł - bilet dziecięcy (0-12) jednodniowy bilet wstępu z cegiełką: 200 zł jednodniowy bilet wstępu z cegiełką: 300 zł jednodniowy bilet wstępu z cegiełką: 500 zł jednodniowy bilet wstępu z cegiełką: 1000 zł Kup bilet na oba dni w pakiecie: Karnet 2-dniowy normalny: 260 zł PŁYTA Karnet 2-dniowy normalny: 240 zł TRYBUNY Karnet 2-dniowy ulgowy: 100 zł (dla dzieci 0-12,) Karnet 2-dniowy z cegiełką: 300 zł Karnet 2-dniowy z cegiełką: 500 zł Karnet 2-dniowy z cegiełką: 1000 zł Ceny biletów dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów nie różnią się od standardowo przyjętych cen powyżej. Zgłoszenie chęci zakupy biletu dla osoby niepełnosprawnej na wózku należy kierować na adres mailowy hello@superticket.pl Możesz również poczuć piękno i ciężar organizacji wydarzenia i zakupić ten sam bilet standardowy w formie cegiełki, płacąc za niego 200, 300, 500 lub 1000 złotych. Pragniemy zrealizować to uwielbienie na najwyższym poziomie, bo wierzymy, że Bóg jest godny jakości i kreatywności, którą sam nas obdarował. Bądźmy więc hojni w tworzeniu i dawaniu. W przypadku trudnej sytuacji finansowej możesz skorzystać z biletu ulgowego lub napisać maila opisującego swoją sytuację pod adres: bilety.chwalamu@gmail.com, a z pewnością spróbujemy zaradzić Twojemu problemowi :) Do zobaczenia!
  • Czy będzie możliwość zakupu biletów na miejscu?
    Nie. Zakup możliwy jest tylko przez internet.
  • Jaki bilet najlepiej zakupić dla osób niepełnosprawnych? Czy bilet dla opiekuna jest płatny?
    Dla osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku należy zakupić specjalny bilet. Proszę skierować wiadomość na adres poczty elektronicznej Operatora sprzedaży biletów, tj.: hello@superticket.pl (ilość miejsc jest ograniczona do liczby 26) - zatem to operator potwierdza prawidłowość rezerwacji. Na płycie hali będą krzesełka, więc jeśli możesz się poruszać bez wózka, możesz skorzystać z miejsca siedzącego również na płycie. Nie będzie możliwości wjazdu wózkiem inwalidzkim na płytę hali. Dla osób niepełnosprawnych nie poruszających się na wózku inwalidzkim nie ma wydzielonych specjalnych miejsc. Ceny biletów dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów nie różnią się od standardowo przyjętych progów cenowych tj. podział na bilet normalny, ulgowy, cegiełkę. W przypadku trudnej sytuacji finansowej możesz skorzystać z biletu ulgowego lub napisać maila opisującego swoją sytuację pod adres: bilety.chwalamu@gmail.com, a z pewnością spróbujemy zaradzić Twojemu problemowi :)
  • Jakie są ceny biletów dla dzieci?
    Ceny biletów dla dzieci w przedziale wiekowym od 0 do 12 roku życia to koszt 55 zł. Przy zakupie biletu dla dzieci w wieku szkolnym konieczne jest zabranie ze sobą legitymacji - może się ona przydać podczas sprawdzania biletów.
  • Czy są zniżki dla dzieci?
    Cena za bilet dla dziecka w wysokości 55 zł to kwota objęta zniżką. W przypadku rodziny wielodzietnej i trudnej sytuacji finansowej możesz skorzystać z biletu ulgowego jako osoba dorosła plus biletu dziecięcego dla dzieci lub napisać maila opisującego swoją sytuację pod adres: bilety.chwalamu@gmail.com, a z pewnością spróbujemy zaradzić Twojemu problemowi :)
  • Czy dla małego dziecka (niemowlę, które jeszcze nie chodzi) trzeba kupować bilet?
    Ceny biletów dla dzieci w przedziale wiekowym od 0 do 12 roku życia to koszt 55 zł. Impreza ma charakter masowy dedykowany do osób dorosłych. Dla bardzo małego dziecka oraz jego rodziców wydarzenie może być sporym wyzwaniem. Może warto przemyśleć udział w wydarzeniu z tak małym dzieckiem. Zakupiony bilet dla dziecka = jedno miejsce siedzące. Dla niemowląt jest możliwość wniesienia nosidełka, fotelika samochodowego i ewentualnego umieszczenia dziecka w foteliku w ramach zakupionego dodatkowego miejsca siedzącego.
  • Czym różni się zakup biletu na trybunę i na płytę?
    Bilet na płytę upoważnia do poruszania się jedynie na przestrzeni płyty. Bilet zakupiony na trybunę upoważnia do poruszania się w przestrzeni trybun. Wyjątki stanowią przestrzenie gastronomiczne, sanitarne i usługowe. Bilety na trybuny i na płytę nie są numerowane.
  • Czy na trybunie potrzebne jest oddzielne miejsce siedzące dla dzieci?
    Każde dziecko powinno mieć zakupiony bilet. Z racji bezpieczeństwa poruszanie się jest ograniczone. Bilet gwarantuje miejsce siedzące. Nie ma wyznaczonych dodatkowych miejsc, atrakcji, zabaw dla dzieci.
  • Czy jest możliwość wymiany biletu z trybun na płytę i na odwrót?
    Poprzez system biletowy nie jest to możliwe. Możliwa dobrowolna wymiana między uczestnikami i za ich zgodą.
  • Jak można dokonać wyboru miejsc?
    Krzesełka na płycie i trybunach nie są numerowane dlatego wyboru miejsca można dokonać zaraz po przyjeździe na obiekt. Jednak już teraz musisz podjąć decyzję czy kupujesz bilet na płytę czy trybuny. Śledź informacje przez Facebooka, aby wiedzieć, o której otwierają bramki i wpuszczają na obiekt! Nie przyjeżdżaj na ostatnią chwilę, pozwoli to w sprawnej komunikacji!
  • Jak zakupić bilety grupowe?
    Nie prowadzimy typowej sprzedaży biletów grupowych. W myśl biletu grupowego jednorazowo można zakupić kilka biletów o oddzielnych kodach QR. Tu nie ma ograniczeń. Każdy bilet ma przydzielony QR kod. Cena za bilet nie ulega zmianie i jest wg. standardowego cennika.
  • Jak zapewnić przy bilecie grupowym miejsca dla wszystkich osób obok siebie? Czy można rezerwować i jak to zrobić?
    W ramach tegorocznego wydarzenia nie ma typowych biletów grupowych, ale jedno z Was może kupić dowolną ilość miejsc i podzielicie to między sobą. Portal umożliwia zakup kilku biletów, o oddzielnych kodach QR. Jeden zakupiony bilet oznacza jedno wykupione miejsce. Miejsca na trybunach i płycie nie są numerowane. Nie prowadzimy rezerwacji. Możesz zając dla Was miejsce w myśl zasady “kto pierwszy ten lepszy”.
  • Czy można zwrócić bilety?
    W przypadku zaistnienia sytuacji, że Wydarzenie zostanie odwołane, Uczestnik może według swojego wyboru zażądać zwrotu od Organizatora ceny biletu, bądź zaliczenia tej kwoty na poczet biletu na następne wydarzenie dostępne w systemie danego Operatora. Jeżeli zostanie zmieniony termin lub miejsce Wydarzenia, Uczestnik może według swojego wyboru zażądać zwrotu ceny biletu, bądź zaakceptować zmianę miejsca lub terminu. Zwrot biletu możliwy jest w ciągu 14 dni od dnia zakupu. Wszelkie reklamacje Uczestników powinny być przesłane do Operatora STORM na adres poczty elektronicznej hello@superticket.pl Operator rozpatruje reklamację w terminie maksymalnie 14 dni i przesyła odpowiedź na reklamację drogą mailową, na adres Uczestnika, z którego wysłana została reklamacja. Organizator zastrzega sobie 14 dni na zwrot pieniędzy za zakup biletu liczony od dnia otrzymania odpowiedzi na reklamację. Zwrot ceny biletu zostanie dokonany przez Organizatora Wydarzenia na numer rachunku bankowego Uczestnika, z którego została dokonana płatność. Do zakupu Biletów online nie ma zastosowania uprawnienie do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny wynikające z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumentów, albowiem jest ono wyłączone mocą art. 38 pkt 12 ww. Ustawy.
  • Ile biletów może kupić jedna osoba?
    Kupuj ile chcesz :) Rozumiemy, że jako wspólnoty i społeczności lub zorganizowane grupy wyznaczacie lidera odpowiedzialnego za zakup biletów, dlatego to Ty zdecyduj czy kupisz 20 biletów, 50 biletów czy 200. Wszystkie trafią do Ciebie jako osobne QR kody, abyś następnie mógł to odpowiednio rozdzielić. Może jeszcze nie znasz dokładnej ilości chętnych z Twojej grupy, ale pamiętaj, nie zwlekaj, bo może już nie być dostępnych biletów. Ewentualną nadwyżkę biletów możecie zawsze rozdać, w ramach Ewangelizacji w Krakowie czy innym mieście! :)
bottom of page